Informacije o dostavi

Dostava preko GLS

Za dostavo naročil sodelujemo s GLS logistiko - dostavna služba podjetja General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., ki je specializirana in opremljena za dostavo pošiljk. Fiksna poštnina je 3,50 € ne glede na količino izdelkov in način plačila. Pri nakupih nad 60,00 € vrednosti, poštnino krije Center Moje Zdravje d.o.o.. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Za dostavo naročil sodelujemo s GLS logistiko - dostavna služba podjetja General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., ki je specializirana in opremljena za dostavo pošiljk. Fiksna poštnina je 3,50 € ne glede na količino izdelkov in način plačila. Pri nakupih nad 60,00 € vrednosti, poštnino krije podjetje Center Moje Zdravje d.o.o.. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo.

Pri dostavni službi GLS, ima kupec možnost plačati ob prevzemu blaga kurirju z gotovino ali z bančno kartico. V primeru izbire bančne kartice, mu GLS ne zaračuna provizije. Uporabi lahko naslednje bančne kartice: Visa, MasterCard, BA, Maestro, Karanta.


Obveščanje o dostavi blaga:

Prejemnik od dostavne službe GLS prejme obvestilo o odposlanem paketu in predvidenem času dostave po emailu in po sms-u. Tako bo prejemnik obveščen dan prej in zjutraj na dan dostave kdaj mu bo paket dostavljen.


STROŠEK DOSTAVE BLAGA:

SLOVENIJA: Stroški pošiljanja znašajo 3,50 € (brez dodatnih doplačil). Pri nakupih nad 60,00 € vrednosti je poštnina brezplačna.

HRVAŠKA: Fiksna poštnina za območje Hrvaške je 6,00 € (brez dodatnih doplačil) ne glede na znesek pošiljke. Za veleprodajne kupce in pošiljke težje od 15 kg se poštnina zaračuna 12€.


Plačilo

Uporabnik plača naročeno blago:

A.) Plačilo po povzetju z gotovino ali bančno kartico (ob dostavi izdelka) dostavni službi GLS. Ta storitev v času izrednih razmer (trenutno - koronavirus) ni mogoča!

B.) Bančno nakazilo na podlagi izstavljenega predračuna (po predračunu, pred dostavo izdelka).

C.) Plačilo preko bančnega sistema Activa Nestpay s kreditno kartico (ob oddanem naročilu).

davcna nalepka


Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovne dni, običajno je pošiljka na vašem naslovu že naslednji delovni dan (za naročila oddana prejšnji dan do 13. ure - plačilo po povzetju. Naročila plačana po predračunu, se odpremijo po prejemu nakazila. Če izdelka na zalogi nimamo, bo kupec o tem obveščen v roku 24 ur (najkasneje 72 ur - vikend, prazniki).

IZREDNE RAZMERE:

V času izrednih razmer je čas dostave lahko daljši za 2-4 dni od običajnega časa dostave. Prizadevamo si pakete odpremiti še isti dan, vendar vam v izrednih razmerah tega ne moremo garantirati.


Obvestilo z dne 15. marec 2020 (situacija s korona virusom):

V trenutnih razmerah je naša prioriteta zdravje in dobro počutje vas prejemnikov paketov, nas zaposlenih in dostavljavcev paketov.


Zato smo sprejeli nekaj nujnih ukrepov za dostavo v izrednih razmerah. Ob tem potrebujemo vašo podporo.


1.    Dostava paketov bo potekala na prostem in brez kontaktov z upoštevano razdaljo 1,5 metra.  V podjetju GLS Slovenia strogo upoštevajo navodila s strani države, zato so njihove kurirje preventivno opremili tudi z ustrezno sanitarno opremo. Plačil kurirji ne sprejemajo, zato smo možnosti plačil po povzetju začasno onemogočili.
 
2.    Prejemniki paketov imate možnost plačila po predračunu ali s plačilnimi karticami, s čimper lahko zagotavljamo brezkontaktno dostavo paketa. Iz zdravstvenih razlogov, da dostava sploh še lahko poteka, smo onemogočili možnost plačil z odkupnino. 
 
3.    Prevzem oz. primopredaja paketov poteka izključno na prostem. GLS kurirji ne bodo vstopali v vaše pisarne, skladišča in druge prostore. Predaja naj poteka brez kontaktov z varnostno razdaljo 1,5 metra.
 
4.    Prosimo vas, da se kot prejemnik paketa v čim večjem številu odločite za dostavo na dogovorjeno mesto ali za dostavo v GLS Paketomat. Vsem prejemnikom bomo omogočili izbiro o dostavi FDS (FlexDeliveryService). Dostava na dogovorjeno mesto pomeni, da prejemnik ne podpiše prevzema in da lahko kurir pusti paket npr. pred vrati, na terasi, za ograjo, ipd. GLS Paketomati omogočajo brezkontaktni prevzem paketa na 70-ih lokacijah po vsej Sloveniji.
 
5.    GLS kurirji ne bodo vstopali v zaprte prostore ob dostavi paketa. Prejemniki paketa morate paket prevzeti zunaj.
 
6.    Če paketa ne bo možno dostaviti niti brezkontakno na naslovu niti preko GLS Paketomata, se bo paket takoj vrnil k pošiljatelju. Paketi ne bodo čakali prejemnikov na osebni dvig v GLS paketnem centru. 
 
V primeru novih navodil lahko pride do zamika pri dostavi. Obvestilo o predvidenem času boste prejeli na sms.
Vljudno vas prosimo za prilagoditev situaciji in da sprejmete naše previdnostne ukrepe za zmanjšanje tveganja za okužbo.
 
Vsem želimo veliko zdravja!
 

LOKACIJE PAKETOMATOV najdete tukaj.



Garancija in reklamacije

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobenega odškodninskega zahtevka do ponudnika zaradi očitnih napak.

V primeru očitne napake lahko kupec izbira med naslednjimi možnostmi: nadomestitev blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja.
Ponudnik ni odgovoren za napake, kjer se vidi, da so povzročene s strani kupca.

Reklamacija se ne upošteva v naslednjih primerih:

  • če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
  • če ob reklamaciji ni priložena kopija računa,
  • če so blagu odstranjene originalne etikete-kartončki,
  • če so vidni znaki uporabe – je izdelek odprt.


Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so v EUR, ter že vsebujejo predpisani DDV.

Podjetje Center Moje Zdravje d.o.o. skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo spletna trgovina www.super-hrana.si kupca vedno obvestila o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka.

Prav tako bo spletna trgovina www.super-hrana.si kupca obvestila, v kolikor se tekom obdelave njegovega naročila cena artikla spremeni in skušala po svojih najboljših močeh najti primerno in zadovoljivo rešitev za obe strani. Center Moje Zdravje d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) brez predhodnega obvestila.

Superhrana.si - Zdrava trgovina © 2020 | Izdelava E-PIK.si |